Piacvezető Magazin

Értékelés 4.60 az 5-ből, 5 értékelés alapján
(5 vásárlói értékelés)

17,990.00 Ft

  • GPB: 44.98£

Titkos álmod, hogy sikeres legyen a vállalkozásod?

Szerinted el tudnád viselni, ha te lehetnél a piacvezető, vele az összes gazdasági és társadalmi előnnyel?

Fel vagy arra készülve, hogy a mindennapi túlélésen túl is van élet?

 

A vállalkozások óriási többsége egész élete során csak vegetál. Vagy az önfoglalkoztatás csapdájában vergődnek, vagy bármekkora volument is képesek elérni az értékesítésben, veszteségesek lesznek. Miközben ezek a vállalkozások adják az ország gazdaságának 70%-át. Kevesen vannak tisztában azzal, amikor vállalkozást indítanak, hogy nemcsak önmagukért vállalnak ezzel felelősséget, de a gazdasági fellendülésért is.

Minden vállalkozás vállalattá akar fejlődni, ahogyan minden kisgyermek fel akar nőni. De a vállalkozások nagyon-nagy többsége – 80%-a – örökre gyermek marad, sőt, újszülöttként meg is hal. Borzalmas belegondolni ugye? Pedig ez az igazság.

De mi köze ennek a piacvezetéshez?

Kérlek szépen az, hogy a piacvezetőket fenyegeti életük során a legkevesebb veszély. Az ő kockázataik a legkisebbek a piacon, pedig azt gondolhatnánk, hogy magasról lehet nagyot bukni. Ez igaz lehet, de tény, hogy a legmagasabbról alig lehet megbukni. Ahhoz bődületes hülyeségeket kell csinálni, de a piacvezetők, mire eljutnak a csúcsra, leszoknak a hülyeségekről, hiszen folyamatosan tanulnak.

Nekem szívügyem, hogy lehetőleg minden ügyfelem piacvezetővé váljon, de legalábbis akarjon piacvezető lenni, mert akkor
– nem a napi túlélésért kell küzdenie,
– fordíthat erőforrásokat az innovációra,
– tiszteletreméltó státuszba kerül a széles körben megvetéssel övezett vállalkozói státusz helyett,
– és több pénze lesz.

Vágysz ezekre? Szeretnéd ezeket?

Ha igen, akkor neked szól a PIACVEZETŐ MAGAZIN!

Mi ez a Piacvezető Magazin?

Egy új, multimédiás és interaktív online magazin, Vidi Rita főszerkesztésével. A magazint egy zárt, online felületen olvashatod-nézheted-hallgathatod, heti rendszerességgel megújuló tartalommal.

Mitől multimédiás?  Nem kizárólag írott szöveget és képeket kapsz, hanem videókat és podcastokat is. Mikor melyik téma mit kíván meg.

Mitől interaktív? Nemcsak szemlélője, de résztvevője is lehetsz az aktuális témáknak, beszélgethetsz, vitatkozhatsz, kérdezhetsz, de ha úgy tetszik, hallgathatsz is. Az interaktivitással az érveléstechnikai készségeidet fogjuk fejleszteni. (lásd alább)

Miről szólnak a magazin cikkei, mik a témái?

Minden, ami által a vállalkozásod sikeresebb lesz a piacán.

Témák:

– Stratégia

– Értékesítés

– Marketing, online marketing (SEO, SEM, PPC, Social, platformok, dimenziók, stb.)

– Kommunikáció

– Tartalomstratégia, szövegírás trükkök

– Cégvezetés, menedzsment

– Folyamatszabályozás, LEAN

– Franchise

– Konkurenciaharc

– Digitális praktikák

– Egy kis közéleti kitekintés

– Interjúk piacvezetőkkel, szakértőkkel

– Adózás, jog

– Piaci berendezkedések, elemzések

– Réspiacok felfedezései, elemzések

– Életmód – elvégre nem robotok vagyunk

– Időgazdálkodás

– Vita

– És bármi, ami aktuális lehet

Hány új cikk/tanulmány/publikáció jelenik meg havonta?

Legalább négy, pontosabban hetente legalább egy, változatos témákban, és a Vidi Ritától már megszokott, brutálisan tömény tartalommal. Garantáltan el leszel egy hétig a mondanivalóval, és tekintheted ezeket mini tréningeknek is. De a publikációk száma lehet több is, az aktualitások és az igényeitek fényében.

Minden hónapban van legalább egy úgynevezett VITA téma, amit bedobunk, és együtt rágódunk rajta. Ez a témákat tekintve bármi lehet, de biztosan valamilyen megosztó jelenségről lesz szó, amiről érdemes elmélkedni. Nagyon fontosnak tartom a vitakultúra fejlesztését, és ezek a témák az érveléstechnikai készségeidet fogják fejleszteni, amiket mind a marketingben, mind az értékesítésben, de az emberek vezetésében is kamatoztatni tudsz majd. Ha az éppen aktuális VITA kifut, jön a következő, tehát a vita-ellátottság folyamatos, nem korlátozott.

Minden publikációnak, cikknek, tanulmánynak, de a vitának is az a célja, hogy fejlődjön a vállalkozásod. Ez nem az a platform, ahol pusztán az infóbefogadásért megsimogatják a buksidat, vagy épp nem is foglalkoznak vele, hogy egyáltalán fogyasztod-e az infót, amiért fizettél. Itt kőkemény munkára foglak ösztönözni.

Minden hónapban kapsz készségfejlesztő tesztet is, amiben játékosan lemérheted, hogy a Piacvezető Magazin által elültetett gondolatok mennyire csíráztak már ki a fejedben, milyen területek várnak konkrét fejlesztésre.

Mitől jobb a Piacvezető Magazin, mint esetleg más, hasonló termékek?

– Nemcsak egy témakört járunk körül, hanem rengeteget.

– Nemcsak az informálódás a cél, hanem a tapasztalás és a fejlődés. Nem egy eszközre fókuszálunk – pl. marketing – hanem magára a vállalkozás és a vállalkozó fejlesztésére.

– Közben minden egy feszített, álomszerű cél irányába mutat: hogy piacvezető lehess. Ehhez minden eszközt és segítséget megkapsz.

– Van lehetőséged kérdezni, beszélgetni, ismerkedni, vitázni.

– Tesztekkel segítjük a beépülést és a saját fejlődésed személyre szabottságát.

A Piacvezető Magazin nem újság. Nem cikkek sorozata. Nem érdekes megközelítések halmaza. Nem Vidi Rita szakértelmének villogtatása és egójának fényezése.

A Piacvezető Magazin maga a haladás. Előre és felfelé.

Jössz, vagy maradsz hátul és odalenn?

Mennyibe kerül?
Negyedéves előfizetési díj: 17990,-
Fizetni Paypalon vagy átutalással tudsz majd.

Tartalmak, amik már a csatlakozásod napján várnak rád:

7 tévhit a piacvezetői pozícióról (cikk)

Hogyan integráljuk a weboldalt a Search Console-lal? (videó)

Ezeket kérdezd meg magadtól, mielőtt könyvelőt választasz (podcast)

Teszt: Szerinted miben különbözik az értékesítés a marketingtől? (teszt)

VITA: Trend-mánia a marketingben – van ennek egyáltalán értelme? (vita)

ÚJ! Hogyan segít a saját franchise rendszer a piacvezető céljaid elérésében? (cikk)

ÚJ! Soha többé nem veszítesz időt, ezzel az egyetlen, egyszerű trükkel (cikk)

Új! Bevezetés a LEAN alapjaiba – kezdj el felnőni a multicégek profizmusáig! (cikk)

Új! VITA: Facebook – áldás vagy átok?

ÚJ! Értékesítési folyamat régen és ma – mi változott? (videó)

ÚJ! Önfejlesztés = vállalkozásfejlesztés? (podcast)

ÚJ! TESZT: Kommunikációs stílusok hatékonysága és eredményessége

 

Előkészületben:

  • Az elsőség egyenlő a piacvezetőséggel? Miért nem az úttörőkből lesznek a piacvezetők? (10. 15.)
  • Az elsőség egyenlő a piacvezetőséggel? Miért nem az úttörőkből lesznek a piacvezetők?
  • Hogyan növelhetjük a vásárlási konverziót egy egyszerű módszerrel?
  • Mémelméleti alapok – miért nagyon fontos a piacvezetés szempontjából?
  • Mit tanácsolna Konfuciusz egy mai vállalkozónak?
  • Értékinnováció – mi az és miért jobb, mint az értékközpontúság, vagy az innováció központúság
  • Beleszól-e a politika a vállalkozásodba vagy sem?

Attól függően, hogy mikor csatlakozol, a tartalmak egyre csak bővülnek, bővülnek, bővülnek. Az előfizetésed első napjáig visszamenőleg minden tartalomhoz hozzáférsz addig, amíg él az előfizetésed. Az Archívumhoz való teljes és korlátlan hozzáférést az 1 éves előfizetés tartalmazza>>

Kiknek való igazán a Piacvezető Magazin?

– Neked való, ha álmaid között szerepel, hogy maradandót alkoss a vállalkozásoddal.

– Neked való, ha küldetéstudat hajt.

– Neked való, ha a folyamatos fejlődésben hiszel, és ehhez rendszeres inspirációra és motivációra van szükséged.

– Neked való, ha tudod, hogy az utad hosszú, kanyargós, de annál élvezetesebb – és pont ezt szereted a vállalkozósdiban.

– Neked való akkor is, ha még nincs vállalkozásod, de mindenképp tervezed elindítani, és nem a mínuszból akarsz indulni.

– Neked való, ha a bullshit helyett a minőséget és az eredményorientáltságot tartod szem előtt.

Kiknek nem való egyáltalán?

Azoknak, akik az egyszeri, gyors pénzkeresésben, az értékteremtés nélküli meggazdagodásban hisznek. Szerencselovagoknak én nem tudok mit mondani.

Mi az előfizetés menete?

Az itteni megrendelés után megkapod a fizetési adatokat, kifizeted a negyedéves hozzáférésedet, amit hónapfordulóként számolhatsz, tehát ha 5-én fizetsz, akkor három hónap múlva eljövő 5-éig szól a hozzáférésed.

A negyedév letelte közeledtével emailben fogunk keresni a hosszabbítás ügyében. A hosszabbítás összege mindig 20%-kal kedvezőbb, mint az éppen aktuális előfizetési díj, tehát érdemes lesz velünk maradni, de ezt majd látni és érezni fogod a tartalmak minőségét és eredményességét megtapasztalva is, ígérem. 🙂

A pénz beérkezése után megküldjük a hozzáférésedet, segítünk abban, hogy gyorsan be tudd lakni a terepet, és onnantól kezdve otthon érezheted magad a színvonalas, védett közösségünkben.

Mi van, ha nem tetszik mégsem?

A negyedév közeledtével nyilatkozhatsz – egy egyszerű emailben kérjük a lemondást –, hogy nem kéred majd a folytatást, és ezt mi tudomásul vesszük. Lemondás esetén a negyedév lejártakor megszűnik a hozzáférésed, de egyébként egészen a napfordulóig be tudsz majd lépni.

“Referencia? Semmi bemutató?”

Referenciaként tudom ajánlani az eddig megjelent hat könyvemet, a vidirita.com összes cikkét, a youtube csatornám minden videóját, a ritartacademy.com teljes munkásságát. Ezt a tőlem már megszokott színvonalat tudom csak megígérni. Tudom, hogy nehezebb úgy eladni, hogy közben nem hazudom le a csillagos eget a potenciális vevőknek, de hát én már csak ilyen vagyok 🙂 (Köszönöm Andrásnak a felvetést a véleményeknél.)

„Nekem ez nemcsak negyed évre kell, hanem már tudom, hogy egy évet akarok!”

Ez esetben itt tudsz előfizetni: az egy éves díj még kedvezőbb, mert akkor nemcsak ez a negyedév lesz kedvező árú, hanem az egész év: 71960,- forint helyett 51960,- forint, 1 éves előfizetés>> (katt a linkre, új ablakban nyílik a kedvező árú, 1 éves előfizetés)

További előnyök, amikkel az Piacvezető Magazin előfizetésed jár:

Nemcsak egy fő téma lesz, hanem számtalan, így az üzleted minden aspektusára vonatkozóan kapsz majd új szempontokat és mindig megújuló inspirációkat. Az üzlet egy stratégiai játék, rengeteg titkos összetevővel és taktikai elemmel, és ha kizárólag egy témára koncentrálsz, akkor ugyan úgy érezheted, hogy jól foglalkoztál valamivel, de mindketten tudjuk, hogy az igazság az lesz, hogy semmivel sem foglalkoztál igazán.

– Folyamatosan kapod a hasznos, azonnal bevethető, előremutató és haladó szellemű anyagokat, amikről emlékeztetőt is küldünk. Nem egyszerre lesz rád zúdítva a rengeteg mondanivaló, hanem egyenletesen elosztva. Így nagyobb az esélye, hogy ténylegesen hasznosítani tudod.

– Nem fogsz lemaradni, mert az előfizetésed első napjától felkerülő tartalmakhoz visszamenőleg is hozzáférsz majd az Archívumban, ameddig él az előfizetésed. Az Archívum teljes körű hozzáférését – minden korábbi tartalomhoz, nemcsak az előfizetésed napjától számított tartalmakra, hanem korábbiakra is, az 1 éves előfizetés tartalmazza>> 

– Közben egyedül sem fogod érezni magad, mert mindig lesznek olyan témák, ahol eszmét lehet cserélni. Értelmesen, előremutatóan, belvillongások és önfényezés nélkül.

Modern eszközöket kapsz a tanuláshoz és a fejlődéshez. Nekem mániám, hogy nem elég az infót befogadni, azt be is kell építeni. Itt ez is megtörténik.

Erős vállalkozásod lesz. Nagyon nagy probléma, hogy a vállalkozásokat az első kósza szellő is képes lemosni a placcról – pl. egy rosszindulatú ügyfél, egy negatív értékelés, egy szigorú hatósági ellenőr –, de a Piacvezető Magazin révén minden csapásra előre felkészülhetsz. Itt nem azt kapod, hogy „ohh, vállalkozni egy csoda”, hanem azt kapod, hogy a vállalkozás egy különböző csatákkal tarkított harcmező, ahol az marad talpon, aki a legerősebb: a PIACVEZETŐ.

– Ez által válságálló is lesz a vállalkozásod. Mostanában kongatják a vészharangot a közeledő válságról, és ha bekövetkezik, nálunk leszel a legjobb helyen. Ha nem következik be, akkor a Piacvezető Magazin révén sokkal gyorsabban leszel piacvezető, mint remélted :). Csak jól sülhet el a csatlakozásod.

– Nem tanítok olyasmit, amit vagy én, az ügyfeleim, vagy egy megszólaltatott szakértő, ne próbáltunk volna ki a saját szakterületünkön és piacunkon. Itt nincsenek Amerikából lőtt bullshitek, és nincsenek fantasztikumként eladott 1%-os konverziós eredménynövekmények. Itt csak igaz dolgok vannak.

Miért fontos, hogy piacvezető legyél?

– Mert a piacvezetőnek minden szavát elhiszik, sőt, a sajtó is őt szereti kérdezgetni.

– Mert az összes többi piaci szereplő kommunikációja a piacvezetőt automatikusan erősíti. Amíg nem vagy piacvezető, addig a piacvezetőt erősíted minden kommunikációddal. Ciki ugye?

– Mert a piacvezető a jéghegy csúcsa: mindig kinn van a vízből. Nincs olyan, hogy nincs pénze, nincs olyan, hogy pangás van, nincs olyan, hogy beleállnak a földbe a dolgok. A piacvezetőnél mindig zajlik az élet. És az maga az élet – gondolom nem mondtam ezzel nagy újdonságot, csak piaci szempontból végiggondolni hat furán.

– Mert a piacvezető akkor is tiszteletre méltó, ha semmit nem tudunk a piacról. Ez olyan, mintha minden nap valami díjat kapna a céged.

– A piacvezető dinasztiát is tud teremteni, míg a kizárólag önfoglalkoztató kisvállalkozásokat senki nem akarja átvenni, hogy tovább működtessék, amikor az alapító már kiszáll.

– A piacvezető céget tényleg jó áron lehet eladni.

– A piacvezető könnyebben teheti be a lábát külpiacokra, elég csak elmondania, hogy hol lett már piacvezető.

– A piacvezető élete olyan, mintha a vitorlájába mindig jó irányból fújna a szél. A NEM piacvezetőnek igazából vitorlája sincs, így a szél csak ide-oda lögyböli a langyos mocsárban…

Ne akarj piacvezető lenni, ha szeretsz szenvedni!

De igen is, akarj piacvezető lenni, ha a biztos és könnyű és nemes utat szeretnéd járni.

Ebben fog neked segíteni a Piacvezető Magazin.

 

Bevezetési akcióban: 1. negyedév 12990,-

Az akció határideje: 2018. szeptember 28-a éjfél

AJÁNDÉK! Az akció ideje alatt jelentkezők nemcsak az éppen számukra aktuális tartalmakhoz, hanem a korábbiakhoz is hozzáférnek az Archívumban, és ez addig lesz érvényes, míg folyamatos és élő marad az előfizetésed.

Van időd átgondolni. De ha már most rá akarsz térni az útra, hogy előnyöd legyen a versenyben, akkor ideje lesz most lépni!

Kategória:

Leírás

Piacvezető Magazin termékről 5 értékelés

  1. Értékelés: 3 / 5

    András

    Magazint mutatványszámmal szokás indítani…

    • vidirita

      Szokás? Úgy ismerni engem, mint aki mások szokásának rabja? 🙂

  2. Értékelés: 5 / 5

    Erdélyi Ági

    Szerintem az első vagyok, aki megrendeltem. Már túlvagyok a fennlévő tartalmak jó részén, a hanganyagot másodszor hallgatom. Pont kellett egy ilyen ütős inspiráció, most hogy öt éves lett a boltom. Alig várom a következő anyagokat! Látom az előkészületben lévő témákat, úgyhogy én szóltam az ismerősöknek is, hogy jelentkezzenek! Hiánypótló kezdeményezés!

    • vidirita

      Köszi Ági 🙂 Jó munkát!

  3. Értékelés: 5 / 5

    Frank Erzsébet

    Osztom Ági véleményét! A teszten vagyok a lejobban meglepődve, valami döbbenetesen jó! Nem próbáltam még ilyesmit, bár nem is láttam még ilyesmit. Rita megint kitalált egy szuper dolgot, ne maradjatok ki belőle!

    • vidirita

      Köszi Erzsébet, örülök, hogy újra itt vagy te is 🙂

  4. Értékelés: 5 / 5

    B. Béla

    Rita! Én csak azt remélem, hogy a konkurenciám nem vetődik erre feléd! 🙂

    Nekem nem kellett referencia, alig vártam már, hogy előállj egy ilyen rendszeres anyaggal. Remélem, sokáig bírni fogod témával! (Nem aggódom érted )

    • vidirita

      Béla, 2 évre előre megvan a terv, de minden nap bővül, szóval ha rajtam múlik, ez egy végtelen ciklus lesz 😀

  5. Értékelés: 5 / 5

    Bona Istvan

    Mobilról nehezen potyogok de el akartam mondani h SZUPER! Vraom a hetfot en is!

Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.