ÓnixBazár adatvédelmi szabályzat és szerződési feltételek
Szerződési feltételek
- JOGI HÁTTÉR – Az ÁSZF-ben szabályozott és külön nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak.
- A https://onixbazar.hu oldal és minden aloldala – továbbiakban Oldal a RITART ACADEMY és Vidi Rita – mint Szolgáltató – tulajdona.
Vállalkozási adatok:
Agena System Kft.Székhely: 8360 Keszthely, Nagy Imre utca 12/B
Adószám: 32061592-1-20
Cégjegyzékszám: 20-09-078375
Vezetve a Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.Email: contact@ritartacademy.com. - Tárhelyszolgáltató:
Név: 3 in 1 Hosting Számítástechnikai és Szolgáltató Betéti Társaság
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Brassó u. 4/A.
Telefon: +36 (21) 200 0040
E-mail cím: admin@megacp.com
Weboldal: www.3in1.hu - Ez a szerződés, az onixbazar.hu-n történő megrendelésekre vonatkozóan a távollevők közötti, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár a vásárlóra nézve.
- A szerződést a regisztrációs űrlap kitöltésével és a Kosárba rakom gombra való kattintással Agena System Kft.-vel kötöd.
- Az onixbazar.hu oldalon található digitális és fizikai termékek AAM végösszeggel szerepelnek, tehát a számlán a termékek áfatartalmánál AAM kód szerepel, másképp fogalmazva: a termékeket nem terheli forgalmi adó.
- A számlázás elektronikusan történik, emailben küldjük az elektronikus számlát. Papír alapú számlát nem áll módunkban kiállítani, sem postázni.
- A vállalkozás panaszkezelési módja emailben történhet (contact@ritartacademy.com).
- A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy megválogassa az ügyfeleit. Ennek értelmében, indoklás nélkül megtagadhatja egyes ügyfelek kiszolgálását. Ez esetben a rendelés után emailben értesítést küld az ügyfélnek, amennyiben nem kíván vele együttműködni, és írásos formában – email – kinyilvánítja, hogy egyoldalúan eláll a szerződéstől. Amennyiben az érintett ügyfél már átutalta, vagy bármilyen módon elküldte a szolgáltatás ellenértékét, a Szolgáltató azt haladéktalanul visszaküldi számára.
- Speciális esetekben lehetőség van részletfizetésre is, főként a közép- és hosszútávú online képzések, klubok esetében. Ilyenkor a teljes árat a leírásban tüntetjük fel, a kosárba helyezés értéke, tehát az aktuális vásárlási összeg pedig a az adott részletre vonatkozik. Például az ELADVA! 2.0 tanfolyam teljes ára 78.000 forint, de a tanfolyamra történő jelentkezésnél csak az első részletet, 39.000 forintot kell fizetni. A shop is ezt az árat használja és mutatja, amit éppen konkrétan fizetni kell. A második részletnél egy másik terméket kell kosárba rakniuk a résztvevőknek, példánknál maradva az ELADVA! 2.0 2. részlet nevű terméket. A vásárlók figyelmét az ilyen termékeknél külön felhívjuk az ÁSZF ezen pontjára.
a.) A második vagy többedik részletet elmulasztók vagy nem fizetők tanfolyamhoz történő hozzáférését felfüggesztjük az összeg beérkezéséig.
b.) A második vagy többedik részlet aktualitásáról emailes emlékeztetőt küldünk az érintetteknek.
c.) Az elmulasztott fizetésből eredő hozzáférés felfüggesztést az összeg utólagos beérkezésekor feloldjuk, tehát a vásárló veszteséget nem szenved el, csak időben tolódik ki számára a hozzáférés.
d.) A részletfizetéses tanfolyamok vagy klubok esetében előfordulhat Paypal-on keresztüli úgynevezett előfizetés is – amikor bizonyos időközönként automatikusan kerül levonásra az összeg -, ezekről minden ilyen esetben a tanfolyam vagy klub leírásánál külön tájékoztatást adunk. Ha nincs ilyen tájékoztatás, akkor nincs automatikus fizetés sem, tehát általános esetekben a vásárlóknak egyedileg kell elindítaniuk a fizetés folyamatát.
e.) Részletfizetések esetén is a III. pontban lévő lemondási feltételek az érvényesek.
II. FIZETÉSI MÓDOK ÉS ADATOK
1.) Elfogadott fizetési módok: előre utalás, vagy banki befizetés, illetve PAYPAL.
2.) Fizetési adatok (ne utalj és egyéb formában se fizess addig, amíg nem rendeltél!)
2a.) Banki átutalás vagy befizetés – FORINTBAN
Agena System Kft.
OTP 11749039-25213436
Magyarország határain túlról történő forint átutaláshoz:
Agena System Kft.
Bank Swift kód: OTPVHUHB
IBAN: HU18117490392521343600000000
2B.) Paypal-on történő fizetéshez az instrukciókat a fizetés oldalon találod.
III. A FOGYASZTÓT MEGILLETŐ ELÁLLÁSI ÉS FELMONDÁSI JOGRÓL
A III. pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre, mint fogyasztóra vonatkoznak.
Az elállási és felmondási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendelet szabályozza. A 45/2014 20. §-a értelmében tájékoztatunk az alábbiakról:
1.) A SZOLGÁLTATÁS TELJESÍTÉSE ELŐTTI ESETBEN, letölthető, vagy digitálisan hozzáférhető termékek esetében.
A fogyasztót megilleti a 14 munkanapos elállási, illetve szerződésfelmondási jog, még a szolgáltatás TELJESÍTÉSE ELŐTT. A szerződés felmondását, vagy a szerződéstől való elállási szándékot egy egyszerű szöveges emailben jelezheted a contact@ritartacademy.com címre küldve. A tárgymezőbe írd be, hogy „lemondás”, vagy „elállás”, vagy „felmondás”, a levél törzsébe pedig a megrendelésed időpontját, és a megrendelő nevét, illetve azt a tényt, mely szerint elállsz a szerződéstől. Összegezve: a letölthető fájlok hozzád való eljuttatása ELŐTT bármikor elállhatsz a szerződéstől.
2.) ELŐZETES KÉRÉS A TELJESÍTÉSRE, 14 NAPON BELÜL, letölthető, vagy digitálisan hozzáférhető termékek esetében.
A megrendeléstől számított, 14 napon belül történt kifizetéssel a fogyasztó arra vonatkozó kérését közli egyúttal, hogy a szolgáltató a szolgáltatás nyújtására vonatkozó teljesítést már a 14 napos elállási jog lejárta előtt kezdje meg. Ennek értelmében, mivel ez egy előzetes kérésnek minősül, a 14 napos elállási jog a kifizetéssel és a teljesítéssel megszűnik a fogyasztó számára.
3.) Elállási jog fizikai termékek esetében
a.) A fogyasztót megilleti a 14 munkanapos elállási, illetve szerződésfelmondási jog a fizikai termékek esetében is, kiszállítást követő készhez vételétől számított 14 napon belül. Tehát a csomag átvételétől él a 14 napos felmondási idő ez esetben. A szerződés felmondását, vagy a szerződéstől való elállási szándékot egy egyszerű szöveges emailben jelezheted a contact@ritartacademy.com címre küldve. A tárgymezőbe írd be, hogy „lemondás”, vagy „elállás”, vagy „felmondás”, a levél törzsébe pedig a megrendelésed időpontját, és a megrendelő nevét, illetve azt a tényt, mely szerint elállsz a szerződéstől.
A fizikai termékek esetén az elállási jog gyakorlásának folyamata:
1.) A fogyasztó megkapja a csomagot.
2.) 14 napon belül jelzi, amennyiben szeretne elállni a szerződéstől akár az egész csomag, akár csak egy-egy résztétel esetében, egy szöveges, a rendelés részleteit tartalmazó emailben. Kérjük a termék pontos megnevezését.
3.) A szolgáltatóval egyeztetett módon, a vállalkozás címére visszaküldi a terméket, hiánytalanul és sérülésmentesen. 3/A. A fogyasztó a visszaküldést saját költségén vállalja. A visszaküldés költsége nem a szolgáltatót terheli. 3/B. A szolgáltató utánvéttel visszaküldött csomagot nem vesz át.
4.) A szolgáltató a visszaérkezett termék(ek) kicsomagolását fényképekkel és videófelvétellel dokumentálja. Csak sérülésmentes, hiánytalan termék visszaérkezésekor kerülhet sor az ellenérték 100%-os visszatérítésére.
5.) Hiánytalanul és sérülésmentesen visszaérkezett termék esetén a szolgáltató 8 napon belül a fogyasztó által használt fizetési módon visszautalja a termék kifizetett fogyasztói árát.. A fogyasztó kérhet más fizetési módot is, ez esetben ezt kérjük előre jelezni.
6.) Vitás helyzetekben – sérülten vagy hiányosan visszaküldött termék esetén – külön egyeztetésre kerül sor.
7.) A fogyasztó bármilyen más jellegű, elállási jogot nem érintő észrevételével vagy panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót.
IV. SZERZŐI ÉS SZOMSZÉDOS JOGOK
A RitArt Academy online és személyes tréningjeinek jogtulajdonosai: Vidi Rita és Agena System Kft.
V. ELÉRHETŐSÉGEK
Adatvédelmi, adatkezelési szabályzat – onixbazar.hu
1. Az Oldalakon összetett, és rendszerszemléletet is magukba foglaló anyagainkhoz való hozzáféréshez az olvasók önkéntes feliratkozását tesszük lehetővé.
2. A feliratkozásnál megadni szükséges:
– név (lehet becenév is), – hogy nevükön tudjuk szólítani az Olvasókat;
– email cím – hogy az elkért anyagokat továbbítani tudjuk.
– az adatvédelmi szabályzatunk elfogadása.
3. Érintettek köre: azok az oldallátogatók, akik szeretnének további mélyebb, összefogottabb, részletesebb információkat.
4. Az adatgyűjtés célja: hogy az információkat el tudjuk juttatni az Olvasóhoz, mivel azt kérte.
5. Az ingyenes anyagainkat elkérő olvasók a leiratkozásukig elektronikus marketing leveleket is kaphatnak az oldal üzemeltetőjétől. A marketing célzatú leveleket szezonálisan és az induló képzések aktualitása kapcsán küldjük.
6. Az adatkezelés időtartama: az Olvasó önkéntes leiratkozásáig.
7. Az érintettek körének joga van az Oldalakon tárolt adataikat megismerni, és kérni azok módosítását, törlését.
8. Az önkéntes feliratkozás bármikor megszakítható, a minden levelünkben megtalálható leiratkozási linkkel.
9. Az Oldalakon az adatok elektronikus kezelését feliratkozóink esetében a Listamester nevű hírlevélküldő szoftverrel végezzük.
10. Az olvasó az adatbázisból való törlését az általunk küldött levelek alján található egyszerű, kattintással működő Leiratkozás linkre kattintva kérheti. Az olvasó ez esetben választhat: vagy csak az adott sorozatról iratkozik le, vagy a Szolgáltató – a Listamester rendszerrel kezelt – összes sorozatáról – de meg is gondolhatja magát még a folyamat közben, ha véletlenül kattintott volna a linkre.
11. Regisztrációért nyújtott anyagainkat kizárólag az oldalon önkéntesen feliratkozott személyek számára szolgáltatunk. Nincs vásárolt adatbázisunk, harmadik féltől nem szerzünk be olvasói adatokat.
12. A regisztrációval megadott adatokat harmadik félnek, más vállalkozásnak vagy magánszemélynek nem adjuk át és nem adjuk el. Az önkéntes regisztrációval épülő adatbázisunkhoz senki másnak nincs hozzáférése.
13. Az Oldalakon értékesítéssel kapcsolatos adatkezelést is végzünk. A Szolgáltató az Oldalon kizárólag ügyfelei adatait kezeli, mely a megrendelt szolgáltatás teljesítéséhez, és a vállalkozás számlaadási kötelezettségének teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges. Ilyen adatok a következők: Teljes név, email cím, irányítószám, város vagy község, utca, házszám, telefonszám (kizárólag rendkívüli esetekben történő egyeztetés céljából), cégnév, cég székhelye, ÁSZF és adatvédelmi nyilatkozat elfogadása.
14. Az adatok megadása ez esetben is önkéntes, annak ellenére, hogy az adatbekérő űrlapon vannak úgynevezett kötelezően kitöltendő mezők. A kötelezően kitöltendő mezőkre azért van szükség, mert ha ezen adatok hiányosak lennének, akkor nem tudnánk pontos számlát kiállítani.
15. Oldalunkon a Google, integrált rendszerként úgynevezett cookie-kat használ – Google Analytics, Google Search Console, Google Adwords -, melyeket a felhasználók böngészője eltárol. A cookie-kban tárolt személyes adatokhoz, vagy bármilyen, az egyéni felhasználó szintjére lebontható adatokhoz a Szolgáltató nem fér hozzá, ezen adatok kezelése a Google kizárólagos hatásköre. Ha a felhasználók ezeket a cookie-kat nem akarják eltárolni, azt a saját böngészőjük beállításainál kezelhetik.
16. Partnerprogramunk érdekében cookie-kat juttatunk el a felhasználók böngészőjébe, hogy követni tudjuk, melyik vásárló melyik partnerünkön keresztül érkezett. A cookie-k-nak nincs lejárati határideje. Ha a felhasználók, tehát az oldal látogatói ezeket a cookie-kat nem akarják eltárolni, azt a saját böngészőjük beállításainál kezelhetik.
17. Továbbá partnerprogramunk résztvevői böngészői is cookie-kat mentenek, hogy a rendszer használatát megkönnyítsék. Ha a felhasználók, tehát a partnerek ezeket a cookie-kat nem akarják eltárolni, azt a saját böngészőjük beállításainál kezelhetik.
18. Az oldalunkon https protokollt használunk, tehát a nálunk történő adatforgalom titkosítva zajlik.
19. A webshopba való regisztrációval vagy az első vásárlásoddal elfogadod az Adatvédelmi szabályzatot és a szerződési feltételeket.
Kelt: 2022. 08. 25.
Érvényes: visszavonásig