TartalomGuru 1.0

29900Ft

Hogyan lesznek a látogatókból VÉGRE vevők?

 

Elfogyott

Leírás

Tételezzük fel, hogy nem vagy maradéktalanul elégedett a weboldalad eredményeivel, és szeretnéd megháromszorozni azokat!

Mi a teendő?
1.) Csináljunk mindent ugyanúgy, mint eddig, csak imádkozzunk háromszor annyit, hogy megháromszorozzuk az eredményeket! – Szerinted ez működhet? Mert szerintem nem. És Albert Einstein szerint sem, hiszen ő azt mondta, hogy “az őrültség legbiztosabb jele az, ha mindent ugyanúgy csinálunk, mégis más eredményt várunk”. Egyetértesz?

2.) Változtassunk meg mindenfélét egy picit, de semmi radikális lépést ne tegyünk. Aztán figyeljünk jó erősen, hogy mik változnak az eredményekben, és reménykedjünk, hogy minden jó irányba fordul, és rövid idő alatt háromszor annyian fognak vásárolni az oldalunkon, mint addig. – Ez vajon működhet? Szerintem nem, ugyanis ha csak azt a mondást vesszük figyelembe, hogy “a szakadékot nem lehet átszelni sok kis tyúklépéssel, ellenben át lehet lépni egyetlen nagy ugrással”, akkor azt hiszem ezek után nem kell tovább magyarázni azt, hogy miért nem jó stratégia mindenfélét összevissza kutyulni, majd pislogni, mint pocok a lisztben, hogy akkor most ebből mi fog kisülni.

3.) Kezdjük el nagyon komolyan venni az internetes írásos kommunikációnkat, különös figyelemmel a weboldalunk ÖSSZES tartalmára, építsük fel jól az értékesítési szövegeinket, tereljünk nagy számban látogatókat az oldalra, és mérjük az eredményeket. – Ez vajon működhet? Gyakorlatilag csak ez működhet.

VIGYÁZAT! Ha még sosem kerestél pénzt az oldaladdal, vagy épp csak filléreket, akkor a szorzószám milliós nagyságrendű is lehet az eredményeknél!

Ahhoz,

  • hogy pénzt is keress az oldaladdal,
  • hogy végre elkezdd megvalósítani az álmaidat,
  • hogy ott tudd hagyni a munkahelyedet,
  • hogy a gyerekeidnek bármit megvehess, amit akarsz, ahhoz nem hobbira, és tessék-lássék tevékenységre van szükség az Interneten, hanem komoly stratégiai szemléletmódra, marketingismeretekre és remek SZÖVEGEKRE lesz. Ja, és persze rengeteg időre, mert egy nap alatt még egy oldal sem lett sikeres.

A Google irányelvei és a tapasztalt és gazdag weboldaltulajdonosok véleménye szerint is a MINŐSÉGI TARTALOM az, ami mindig is számított, és a jövőben is számítani fog a vállalkozások online megjelenésében. A minőségi tartalom az esetek 80%-ában SZÖVEGET jelent.

Hogyan lehet olyan webszövegeket írni, amiket habzsolnak az Olvasók?

Hogyan lehet ELADNI az írott szöveggel a weboldalon vagy a webshopban?

Hogyan csinálják azok, akik szinte minden nap meg tudnak jelenni egy új cikkel, írással, és láthatóan pénzt is keresnek vele?

Úgy, hogy nemcsak lelkes amatőrök a szövegírásban, hanem egyenesen GURUK a tartalommenedzsmentben.

Hogy hogyan lehetsz te is TartalomGuru? Így:

TartalomGuru 1.0 online tréning Vidi Rita vezetésével

A sok jó cikk még nem elég.
A remek értékesítési oldal még nem elég.
A néhány elemű hírlevél szintén nem lesz elég a sikerhez.

Neked Annyi mindenre van szükséged ahhoz, hogy komoly eredményeket érj el, amikről még nem is tudsz.

Vidi Rita

Ki vagyok, és miért érdemes rám hallgatnod?

Vidi Rita vagyok, a RitArt Academy alapítója és szakmai vezetője, a jobb agyféltekés kreatív írás módszertan kidolgozója, az Írni bárki tud című könyv írója, úgy egyébként író. Nyolc éve vagyok vállalkozó, ez idő alatt jóformán csak az írásból és a weboldalaimból származott bevételem, ami konkrétan azt takarja, hogy saját írásaimat értékesítettem, saját képzéseket dolgoztam ki. Nagyon nehéz iparágban dolgozom, mert én kizárólag a gondolkodni hajlandó emberekkel foglalkozom ;).

Az Interneten értékesítem a saját könyveimet, tréningjeimet, klubnapjaimat, kizárólag az írást használva eszközül. 2013-ban dolgoztam ki azt a módszertant, amivel BÁRKI könnyedén elsajátíthatja az írás tudományát, azóta oktatjuk ezt a tematikát franchise partnerek segítségével országszerte.

A TartalomGuru 1.0  online tréningen azt tanítom, hogyan adj el az írott szöveggel, hogyan építsd az imázsodat a szövegeid által, hogyan alapozd meg a vásárlóid bizalmát, hogyan formáld őket elkötelezett, márkahű hívekké. Mindezt online, és hiperintenzív formában.

Ezen a tréningen a MEGVALÓSÍTÁST helyezzük a fókuszba, a RitArt Academy-nél ugyanis nemcsak tanítunk, hanem meg is dolgoztatunk, hogy már készen is vannak lesznek a szövegek, amiket azonnal tölthetsz fel az oldaladra, és eladhatsz a segítségükkel. Itt nem lesz szó hókuszpókuszokról, a vásárlók akaratuk elleni meggyőzéséről, varázsszavakról, mondatok hipnotikus kialakításáról.

Minden weboldal tulajdonos szembesül azzal előbb-utóbb, hogy az Interneten az írott tartalomnak egyszerre kell

  • hasznosnak,
  • élvezetesnek,
  • virálisnak,
  • keresőbarátnak,
  • értékesítési szempontból hatékonynak,
  • és egyéb, számtalan fontos stratégiai elvnek megfelelően, célratörőnek is lennie.

De ha ilyen célok összességével ülünk le szöveget írni az oldalunkra, a blogunkra vagy akár csak a Facebookra, garantált, hogy kínszenvedés, vérverejték, és egész dolog sutbavágása lesz a végeredmény, és nemcsak a webes, hanem a hagyományos szövegírást is gyorsan megutáljuk.

De akkor mi a megoldás?

Hogyan kell hatásos webszövegeket írni?
Hogyan érjük el, hogy az olvasóink visszajárjanak a honlapunkra, és fűnek-fának terjesszék is a cikkeinket?
Hogyan tehetjük keresőbaráttá a szövegeinket úgy, hogy közben az olvasó számára is élmény az olvasás?
Hogyan tegyük gyümölcsözővé – értsd: pénzkeresővé – a weboldalunkat az írott szövegeink által?
Hogyan adjunk el írásban úgy, hogy közben nem olyan érzete van az olvasónak, mintha egy szívós MLM ügynök végtelenített szövegét hallgatná?
Hogyan írjunk akkor, ha nem a webre szánjuk?
Ha nem mi akarunk írni, akkor mi a teendő?

 

TartalomGuru 1.0, hogy te legyél az, aki fényt gyújt a piacod elméjében!

Használd ki az agyad rejtett tartalékait, hogy olyan szövegeket írhass a honlapodra/blogodra, amiket

–        imádnak az oldalad látogatói,

–        amiket annyira értékesnek tartanak az olvasóid, hogy mindenáron le akarják menteni a számítógépükre,

–        amiket olvasva a látogatók azonnal a megrendelés gombot keresik,

–        miközben a Tetszik és a Megosztás gombot sem hagyják figyelmen kívül,

–        és amiket a Google is imád,

–        és  megállják a helyüket a közösségi médiában is.

Továbbá használd ki az agyad eddig ki nem használt kapacitásaid arra, hogy:

–        mindig legyen miről írnod, soha ne nyomasszon az ötlethiány,

–        eltűnjenek a blokkjaid, gátjaid, fékjeid,

–        áradjon belőled a szó, amikor csak akarod,

–        örömtelinek éld meg az írás folyamatát akkor is, ha rendszeresen kell publikálnod, és ha folyton határidők nyomasztanak (még ha magadnak is szabod ezeket a határidőket).

Kiknek szól a TArtalomguru 1.0 online tréning?

Azoknak a honlap- vagy blogtulajdonosoknak,

– akik keveslik a látogatószámot, és fel akarják tornászni azt, és akik vevőket akarnak végre a látogatókból!

– akik azt tervezik, hogy hetente több alkalommal is új cikkel és írással akarnak az olvasóközönség elé állni,

– akik rendszeresen hírlevelet szándékoznak küldeni, csak éppen fogalmuk sincs arról, hogy ki és mikor fogja azt megírni, mert most azt gondolják, hogy ők aztán biztosan nem képesek ilyesmire,

–  akikben gátak és blokkok alakultak ki az írással kapcsolatban, vagy a rendszeres írással kapcsolatban,

– akik el akarnak adni a saját szövegükkel, és az értékesítési eredményeket nem akarják a véletlenre bízni,

– akik a saját oldalaikból akarnak megélni, ráadásul JÓL.

Ha valamelyik megállapítás igaz rád, akkor neked való a TartalomGuru!

Kiknek nem szól a tartalomguru 1.0?

A TartalomGuru 1.0 kifejezetten azoknak szól, akiknek már van honlapjuk, illetve tervezik saját honlap indítását. Ezen az online tréningen olyan írói technikákat tanulsz és gyakorolsz, amelyek a webszövegírási kompetenciát fejlesztik, tehát regényírásról és úgy egyébként könyvírásról nem lesz szó az anyagban.
Ha novellákat, regényeket szeretnél írni, és könyveket szeretnél látni a saját írói neveddel, akkor neked az Író születik tréning való.

Mi lesz a tréningen?

–        Tartalomstratégia – hogy egyáltalán tudd, hogy mit és miért csinálsz.

–        Írói készségfejlesztés, hogy a szövegeid hatásosabbak legyenek a weben.

–        Online marketing és értékesítési alapismeretek, hogy jól tudj célozni a szövegeiddel, és be is találj abba a bizonyos célba velük.

–        Írás, írás, írás. Feladatok, magyarázatok, és lépésről-lépésre megoldások, mindezek a stratégiába szorosan illeszkedve.

 

A TartalomGuru 1.0 online tréning videó, hang, és szöveges fájlokat tartalmaz, amiket egyszerre kapsz meg, és a saját ütemedben, a saját időbeosztásodhoz igazítva dolgozhatsz fel, és kezdhetsz el használni. Akár már AZNAP!

Az anyag körülbelül 20 órányi írásos feladatot fog adni számodra, tehát el leszel látva mind információval, mind tennivalóval a következő időszakra – kb. egy évre teendőlistád is lesz!

Gyakran Ismételt Kérdések

„Webshopom van, nincs szükségem hosszú szövegekre, de azért szeretném, ha frappánsak lennének a termékleírások. Érdemes megrendelnem?”

Igen!

„Régóta van weboldalam, gyakran írok is, de már úgy unom, hogy a legszívesebben abbahagynám az egészet. Lehetséges, hogy a tréning hatására újra fellobban bennem a régi tűz?”

Igen!

„A Jobb Agyféltekés Módszer nem teszi komolytalanná a szövegeket?”

Szerinted ez itt most komolytalan?

„A szövegírási képességemet használhatom majd arra is, hogy esetleg másoknak írjak szövegeket?”

Igen.

“A TartalomGuru volt régen a Marketing- és Webszövegírás tréning, amin személyesen kellett részt venni?”

Részben igen, de míg egy két napos képzésen szigorúan kellett tartanunk az ütemidőt, így sok kérdésre csak kevés figyelmet tudtunk fordítani, most ez az online képzés annyival több, hogy ebben aztán mindenre kitérünk részletesen. Mind a kezdőknek, mind a haladóknak ütős és hathatós segítséget ad, elméletben és gyakorlatban egyaránt.

“Mi az, hogy 1.0? Mit jelent ez?”

Azt jelenti, hogy ennek az anyagnak lesz majd folytatása is – a TartalomGuru 2.0 -, magasabb szintű stratégiával, haladó technikákkal és valódi elmetrükkökkel!

„Hát, nem is tudom, hogy nekem való-e ez…”

Akkor nem való! Ha neked való, akkor hidd el nekem, már pontosan tudod…

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„TartalomGuru 1.0” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük