Email Kampány Webinárium

19990Ft

Te is szeretnél rengeteg pénzt keresni néhány levél kiküldésével?

Szeretnél abból megélni, hogy leveleket küldözgetsz olyanoknak, akik érdeklődnek a terméked és a szolgáltatásod iránt?

Szeretnéd már hónapokkal előre tudni, hogy mikor miből lesznek extra bevételeid?

 

Elfogyott

Leírás

Szeretnél abból megélni, hogy leveleket küldözgetsz olyanoknak, akik érdeklődnek a terméked és a szolgáltatásod iránt?

Szeretnéd már hónapokkal előre tudni, hogy mikor miből lesznek extra bevételeid?

 

Akkor neked hoztam el a Kánaánt:

Email Kampány Webinárium

Vidi Ritával

Email-marketing és közvetlen értékesítés szöveges emailek segítségével

 

  • Már neked is a könyöködön jön ki, hogy milyen fantasztikusan hatékony a közösségi médiában hirdetni és értékesíteni, de neked mégsem hoz átütő eredményeket? Többet költesz rá, mint amennyit hoz?
  • Már nálad is tele van a padlás azzal, hogy úúúúúdekirály az Instán nyomulni, de pénzt még mindig nem kerestél vele?
  • Belepistulsz a SEO-ba, cikkeket írsz, posztolsz, eredmények és bevétel meg szó szerint sehol?

Nem csodálom.

Az igazi nagy bevételek még mindig az email kampányokban rejtőznek, mindamellett az összes többi csatorna remekül támogatja az emailezés módszerét.

 

„Á, az emberek nem olvasnak emailt…” – legyintenek sokan.

Ühüm… valóban? Hosszú szövegeket sem olvasnak ugye? Neked is telepátiával juttatom be épp a fejedbe ezeket a szavakat… jaaa, várjunk csak! Talán mégsem…

„Á, az emberek nem vásárolnak email-ek hatására…” – mondják azok, akik még sosem próbálták.

De akkor vajon mivel magyarázzák azt, hogy az átgondoltan működő, tényleg sikeresnek mondható vállalkozások vásárlási konverziója Facebookról 0.8%, Instagramról 0%, keresőből 5%, emailből pedig 38%?

Hogy lehet az, hogy Facebookról hetente jön esetleg két vásárló, email hatására meg 79?

Hát nem érdekes, hogy az istenkirálycsászár Facebook csak nyeli az időt, a pénzt, az energiát, de vissza alig csurgat valamit? (Nyilván vannak kivételek, látványos szolgáltatások, amik nyálcsorgató hatásúak már egy kép használatával is.)

Ha továbbra is szenvedni akarsz, akkor ne olvass tovább!

Ha viszont tényleg pénzt akarsz keresni, kiszámíthatóan ütemezve és SOKAT, akkor nyisd ki jól a szemed és olvass tovább mindent alaposan, mert végre szintet léphetsz a vállalkozásoddal.

Akkor is olvass tovább, ha nem olyan a vállalkozásod, ahol elég csak esetleg egy előtte-utána fotót feltölteni, és máris jönnek az új megrendelők.

Akár még a piacvezetők is ezzel kínlódnak…

Nagyon sokat konzultálok vállalkozásokkal, nem egy közülük piacvezető a saját piacán. Vannak, akik úgy kerülnek hozzám, hogy én magam sosem hallottam róluk és vannak, akiket bizony még én is ismerek, és ne nevess, van, hogy elképedek, hogy „Pont ők, pont engem keresnek meg a problémáikkal? Úúúú!” – merthogy például róluk mindenki tudja, hogy szárnyalnak. Csak mondjuk, ők nem érzik ezt a hétköznapokban…

Aztán elindul a konzultáció, mondják a gondjaikat, felvázolják a jelenlegi helyzetüket, amiből kiderül, hogy:

  • kevés az ügyfél, pedig futnak a kampányok szépen,
  • sok az elégedetlen vásároló,
  • és sok vásárló végül nem fizet. Rendelnek, majd eltűnnek, bejelentkeznek, majd nem jelennek meg…

Én csak hallgatok, hallgatok, néha bekérdezek, majd felteszem az alap kérdést, amit néha komolyan már cikinek érzek, de mégis mindig betalál:

„Milyen aktívan email-marketingeztek?”

A válasz szinte 100%-ban ez:

„Ööööhhh… hát igazából semennyire…” (Akik azt válaszolják esetleg, hogy valamennyire igen, azok vagy rosszul csinálják, vagy kiderül, hogy rájuk is az vonatkozik, hogy igazából semennyire, csak ők a havi egy levélre is azt hitték, hogy túlságosan nyomulósak.)

Ilyenkor, mikor fény derül az email marketing ki nem aknázására, egyszerre örülök és borongok: oké, megoldjuk az összes problémát majd az emailek által, de létezik, hogy mindenkinek ez a problémája?

Igaz, hogy 10 évvel ezelőtt megmondtam már, hogy mindenkinek ez LESZ a problémája, de látni, hogy tényleg igazam lett, cseppet sem felemelő. Ezen persze túllépünk, jön a megvalósítás fázisa és tádám, az ügyfél végre boldog, mert felfedezte az egyik legkézenfekvőbb pénztermelő gépezetet a cégében, közvetlenül az értékesítési osztályával egy szinten.

A kezdők még inkább ezzel küzdenek

De sokan jönnek hozzám kezdő vállalkozók is. El vannak már kábulva a chatbot, influenszer, instabot, inbound marketing, és hasonló szavaktól és kifejezésektől; olyan guruk neveit sorolják nekem, akik múlt nyáron kezdték az ipart, és aztán bevallják, hogy még  mindig fogalmuk sincs, hogyan is fogják ezt az egészet működtetni.

Oké, lesz honlapjuk, a termékeik és a szolgáltatásaik szuperjók, de hogy a bánatba fog oda elkeveredni majd a vásárló, és hogyan fogjuk meg azokat a százakat, akik csak úgy odavetődnek véletlenül, aztán sosem hallanak róluk többé?

Mindenki leragad a „Kell egy FB oldal, meg egy Instagram profil” tézisnél, és nem látják át, hogy miből lesz majd TÉNYLEG pénz, melyik marketing csatorna fog majd számukra valóban vevőket terelni, és hogyan kell konkrétan értékesíteni.

Csodás látni, hogy másoknak sikerül csak egyetlen Instagram fiókkal vevők százait kitermelni, de ez csak kevesek számára működik, a magyar vállalkozások százezerei számára ez egyáltalán nem járható út, mert olyan a szolgáltatás és a termék, ami nem közösségi média kompatibilis!

Aztán olyan könnyű elképzelni azt is, hogy majd bemegy a boltba a vevő, amint megnyitunk. Sorban fognak állni, ugye?

  • De egyrészt nincs is mindenkinek boltja, utcafronti kirakattal, ami átmenő forgalomnál impulzusvásárlókat tud generálni,
  • másrészt meg nem lesz mindenki vevő, aki betér egy üzletbe. A 90%-uk csak nézelődik… Akár valódi üzletről van szó, akár weboldalról.

Márpedig manapság egy kezdő vállalkozásnak életbe vágóan fontos, hogy MINÉL HAMARABB legyenek vásárlói. Máskülönben néhány hónap múlva már nem lesz vállalkozása…

Tehát, akár kezdő vagy, akár profi vállalkozónak nevezheted magad, ha szeretnéd például 10-szerezni a vevőid számát, akkor ideje az email marketinggel és email-es közvetlen értékesítéssel foglalkozni.

Jelentkezz az Email Kampány Webinárium-ra, és mindenre megtanítalak az email marketingről és a közvetlen email-es értékesítésről,

hogy tízszer több vevőd legyen a következő kampányodban, mint amennyi most van.

 

Félre ne értsd, és ne vedd magadra (csak ha felismered a saját gondolatodat az alábbiakban), de vegyük sorra a tipikusan bárgyú kérdéseket, amik ezzel a témával kapcsolatban fel szoktak merülni a szkeptikusok és a tudatlanok fejében. Nem rólad beszélek – remélem 🙂 –, de elrettentő példákat kell most hoznom:

„Akkor most el kell majd adnom? Én nem akarok eladni…”

Jólvan drága életem, nem kell eladnod. Pénzt keresned sem kell. Sőt, vállalkoznod sem. Mondjuk,nem tudom, mit keresel itt ez esetben, de ha még olyan alapvetések sincsenek rendben a fejedben, hogy a pénz az kereskedelemből és értékesítésből származik a kapitalizmusban, akkor neked erre a tudásra, amit az Email Kampány Webinárium ad, még nincs is szükséged. Menj vissza Instázni meg FB-ozni!

„Én nem akarok nyomulni. Az emailezés az nyomulás.”

Jólvan, ne nyomulj, majd nyomul helyetted más, például a szomszéd boltos, meg a konkurensed, megszerzik a bevételeket maguknak, aztán te pedig boldog lehetsz az üres zsebeddel, meg azzal az érzéssel, hogy bezzeg te nem nyomultál.

A nyomulás egyébként is relatív, a te leveleidet várni fogják az olvasók, de nyilván neked kell tudnod már most, előre, hogy akarsz-e végre sikeres lenni a vállalkozásoddal.

„Nem akarok marketinges bullshiteket nyomni a levelekben.”

Mondta valaki, hogy azt kell nyomni? Mondta valaki, hogy hazudni, tódítani, lódítani, vetíteni kell a levelekben? Oké, hogy sok marketinges levélben ezt látod másoknál, de neked nem kell kútba ugranod csak azért, mert előtted valaki más is már beugrott.

Az egyik legátütőbb eredményű levelemben egyetlen sor és egy link volt (a megszólításon és az elköszönésen kívül, ami ugyebár alap illendőség a neten). Hozott 150 vevőt és nem mondom meg, mennyi pénzt. Egyetlen levél. Vajon mennyi bullshit lehetett abban az egy sorban? Semennyi. (A résztvevőknek megmutatom a levelet majd teljes valójában.)

„Nem akarok az emberek agyára menni a leveleimmel.”

Egyrészt: nem is fogsz, ha azt csinálod, amit mondok. Másrészt: nézz szét a világban a reklámok között, strigulázz, hogy melyik cég reklámjával találkozol a legtöbbet. Coca-cola? Tesco? Gyógyszergyárak hirdetései? Vitaminok? Szerinted tartanak ezek a többszázmilliárdos cégek attól, hogy az agyadra mennek a reklámjaikkal? Az a CÉLJUK, hogy konkrétan az agyadra menjenek, a csapból is ők folyjanak, soha egy percre se veszítsd őket szem elől. Mert abban van a pénz. De ha tényleg azt csinálod, amit mondok, nem fogsz senki agyára sem menni. Ha pedig az a gondolat nyugtat meg téged, hogy boldogabb vagy szegényen ebben az egyre gyorsabb ütemben dráguló világban, hát azon meg neked kell változtatnod.

„Nem hiszek ebben az egészben.”

Akkor ne jelentkezz, nem neked való.

„Még nincs is vevőm, a nullát azt hogyan tízszerezzem meg?”

Ha még nincs vevőd, akkor legyen cél az első tíz vásárló, aztán az első 100.

„Hogyan kell megírni a leveleket?”

Megtanítalak.

„Mikor és mit érdemes emailben kampányolni?”

Megtanítalak.

„Egyáltalán mi az, hogy kampány, mi szükség van kampányokra?”

Megtanítalak mindenre.

Továbbá megtanítalak még az alábbiakra az Email Kampány Webináriumon:

 

– Honnan és hogyan lesznek email címek és olvasók? Hogyan áll össze ennek folyamata?

– Technikai feltételek – mi kell hozzá mindenképp?

– Mit érdemes emailben kampányolni?

– Mikor érdemes kampányolni?

– Mit nehéz és mit könnyű eladni?

– Milyen hosszan érdemes kampányolni? Hány levélből álljon egy kampány és azok mikről szóljanak?

– Hogyan áll össze egy email kampány? Hogyan áll össze az egész rendszer?

– Hogyan áll össze egy levél?

– Dizájntrükkök  és „jó tudni” dolgok a kinézetről, tördelésről, gombokról, linkekről.

– Levélírás gyakorlat és napi-rutin alapok és részletek.

Email Kampány Webinárium

Tízszerezd meg a vevőid számát!

Hogyan működik ez a webinárium dolog?

  • Az Email Kampány Webinárium egy 10 napos online tanfolyam formátumban indul február 29-én (a szökőnap az egyben szerencsenap is :)). Utolsó nap: március 9-e.
  • A 10 nap alatt minden nap új anyagot teszek fel hanganyag vagy videó formátumban, leírásokkal, vázlatokkal, checklistákkal kiegészítve.
  • Az anyagok a 10 nap során mindig reggel 8 körül kerülnek fel, és onnantól kezdve folyamatosan hozzáférhetőek az utolsó nap utáni 10 napig.
  • Tehát a webinárium anyagához február 29-e és március 19-e között férsz hozzá (március 9-ig fokozatosan, utána egyben). Ez idő alatt tudsz bármennyit kérdezni, és ez idő alatt tudod átvenni az anyagot, továbbá lementeni magadnak.
  • Nem kell reggelente mindig 8-kor ott lenned, az anyagokat nem élőben közvetítem, de meghatározott ütemben és sorrendben teszem közzé, mert ez szolgálja leginkább a fejlődésedet: a fokozatosság és folyamatosság.
  • Az anyagok eléréséhez internetkapcsolatra van szükség, de a feltöltött anyagokat lementheted magadnak a számítógépedre. A hozzáférés részleteiről a résztvevőket tájékoztatjuk.

Email Kampány Webinárium

Tízszerezd meg a vevőid számát!

Mennyibe kerül?

Az Email Kampány Webinárium részvételi díja mindössze 19.990,- forintba kerül.

Szökőévente egyszer kerül megrendezésre, tehát ha nem most van rá szükséged, hanem majd később lesz, akkor is gondolkodj okosan előre, és jelentkezz most!

Jelentkezési határidő: 2020. február 24. hétfő éjfél.

A tanfolyam kezdete: 2020. február 29. délelőtt (csak online, nem kell menned sehova)

A tanfolyam vége és a zárt oldalhoz való hozzáférésed utolsó napja: 2020. március 19. (az anyagokat lementheted magadnak természetesen.)

Nem mondom, hogy az email kampányok az Istenek.

Nem mondom, hogy csak email kampányokra van szükséged.

Nem mondom, hogy minden mást hagyj ott és hagyj abba.

 

De azt igen is mondom, hogy addig a jelenleg megkeresett bevételeid tízszeresét valaki más zsebeli be, amíg nem kezded el használni az email kampányok erejét IS.

Nem ez a Szent Grál. A Szent Grál az a rendszer, az a stratégia, amit magadnak építesz a különböző megoldások által. De az biztos, hogy emailek nélkül nem tudsz ütőképes, jövedelmező stratégiát kiépíteni.

Ez a webinárium azért jön létre, hogy az emailek ÉS a kampányok erejét maximálisan ki tudd használni a vállalkozásodban.

Ha akarod ezt, jelentkezz (kosárba rakással és a rendelés végigvitelével tudsz jelentkezni)!

Jelentkezési határidő: 2020. február 24. hétfő éjfél.

A tanfolyam kezdete: 2020. február 29. délelőtt (csak online, nem kell menned sehova)

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Email Kampány Webinárium” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük