Keresőoptimalizálás

27,990Ft

Hogyan szerezhetsz sok látogatót,
és hogyan érheted el, hogy a Google szeresse az oldaladat?

 

 

 

Elfogyott

Kategória:

Leírás

Te sem akarsz milliókat költeni évente a hirdetésekre, hogy látogatók kerüljenek az oldaladra?

Szeretnéd, ha a Google a barátod lenne? (Tényleg a barátod?)

Folyamatosan szeretnél sok látogatót, sőt, lehetőleg az összes látogatót te akarod megszerezni a piacodon?

Üdv a Keresőoptimalizálás cseppet sem könnyű, ám annál eredményesebb világában!

Mi szokott történni azokkal, akik nem foglalkoznak keresőoptimalizálással?

– Hónapokig-évekig tartó szisztematikus kínlódásukat nem jutalmazza tartós, állandó, kiszámítható eredmény.

– Nincsenek spontán látogatóik az oldalukon, mindenkit úgy kell odahajkurászniuk, majdnem, hogy erőszakkal (pl. bulváros, kissé átverős, szenzációhajhász cikk-címekkel).

– Csak a közösségi médiából vannak látogatóik, ami azt jelenti, hogy csak mindennapos és állandó elfoglaltsággal tudnak figyelmet generálni az oldalukra, ráadásul ez csak pillanatnyi figyelem, hiszen a látogató nem tud visszatérni az oldalra, hiszen azt sem tudja, hogyan került oda (jahh, valaki megosztotta a Facebook-on… aha, keresd azt vissza… esélytelen.)

– Nincsenek ügyfeleik, mert a kvázi véletlenségből odavetődő közösségimédiás látogatók nem azért mentek oda, hogy megoldódjon egy problémájuk, hanem ők maguk sem tudják, miért…

Ezzel szemben mi szokott történni azokkal az oldalakkal, amelyek foglalkoznak keresőoptimalizálással?

 

Keresőoptimalizálás lépésről-lépésre

– Megbízhatóan kiszámítható állandó(an  növekvő) látogatószámmal tudnak kalkulálni, ami akkor is hozza az alap eredményeket, ha az  oldal tulajdonosa hetekig nem csinál semmit. Az, hogy mennyi alap-eredménnyel elégedett valaki, az csak rajta múlik.

– Ha csak az alap keresőoptimalizálási praktikákat vetik be, akkor is gyors a visszacsatolás, ráadásul az eredmény is tartós, szemben a közösségi médiás stratégiával, ahol pokolian gyors a visszacsatolás, viszont az eredmény is pokolian gyorsan erodálódik.

– Több csatornás stratégiát is folytathatnak azok, akik alkalmazzák a keresőoptimalizálási szisztémákat, hiszen a SEO eredmények tartósak, így miközben nem foglalkozunk a SEO-val, mert elégedettek vagyunk az eredményekkel, akár az összes erőforrásunkat fordíthatjuk a többi lehetőségre: végre nyugodtan ténykedhetünk a közösségi médiában IS, illetve az email marketingre is külön erőforrásokat tudunk elkülöníteni (időt, agyat, lelkesedést), és kipróbálhatunk egy csomó mindent, amire addig nem volt lehetőségünk. Mert a Google folyamatosan küldi a látogatókat.

– A jó eredmények a keresőoptimalizálásban nemcsak a látogatók számában jelenik meg, de a NEM látogatók számára is jelzik a piaci rangsort… Ha hátul kullogsz a találati listában, akkor a futottak még kategóriába fognak sorolni. Ha ott vagy az elsők között, akkor oda fognak sorolni a piacodon is.

A keresőoptimalizálás egyidős a Google-lal. Eleinte elég volt néhány trükköt bevetni, és döbbenetes eredményei voltak az egyszerű ügyeskedésnek is. De ma már olyan tudatos tevékenységre van szükség a keresőoptimalizálás égisze alatt, hogy külön szakmává fejlődött a SEO (Search Engine Optimization). Ennek a szakmának az alapjait, haladó megoldásait – lépésről-lépésre – és profi trükkjeit gyűjtöttem össze egy anyagba.

Látogatottságnövelés keresőoptimalizálással lépésről-lépésre

Átfogó szakmai oktatóanyag 2012-től napjainkig, és a 2020-ra várható trendekig

Nemcsak az van benne, hogy mit kellene csinálnod, hanem az is, hogy hogyan.

Az anyag hangfájlokat, oktatóvideókat (megmutatom, mit hova kell beírni, hova kell kattintani, hogyan kell beállítani), leírásokat, feladatlapot, és gyakorlatias, lépésről-lépésre bemutatott tippeket és trükköket tartalmaz, továbbá biztosít egy olyan egyedi átfogó szemléletet, amit nehezen kapsz meg máshol.

Az anyag annyira teljes körű, hogy az alapokat egészen 2012-től indítjuk, átíveltetjük a 2015-2016-os évek hatalmas változásain, és eljutunk vele a jelenig, de igazából a jövőig is: 2020-ig. Így nemcsak azt tudod meg, mit kell majd tenned, de azt is, hogy MIÉRT. Az anyagot az elmúlt években folyamatosan frissítettem, majd következett néhány év kihagyás, mert a gyakorlatban foglalkoztam SEO-val, nem a tanítás szintjén. Most utoljára még elmondok mindent, amit én tudok :).

Az idei frissítés 17 új anyagot tartalmaz, amikkel együtt megkapod persze a korábbiakat is… Már önmagában ez az idei frissítés sokkal többet ér, mint amennyiért most megveheted az anyagot :).

Nem mindenki akarja, hogy látogatói legyenek a weboldalán.

Ami persze őrület, hiszen mi másért is hozna létre valaki saját honlapot, hogy ha nem akar látogatókat?

Márpedig a honlaptulajdonosok általános cselekedetei ezt mutatják: nem akarnak látogatókat.

  • Nem dolgoznak azon, hogy több látogatójuk legyen.
  • Nem terjesztik az oldaluk hírét sehol, semmikor.
  • Fittyet hánynak arra, hogy mit keresnek a látogatók és miért.
  • Figyelmen kívül hagyják, hogy mi a jó a látogatónak, és miért kellene ezt szem előtt tartani.
  • Nem foglalkoznak a trendekkel, aztán ámulnak, hogy a havi 2 látogató lecsökken ténylegesen nullára.
  • Három darab ezer leütéses szövegtől azt várják, hogy százezreket fognak vonzani. Hát nem fognak…
  • Technikailag sem stimmelnek a Google kívánalmai (pedig ezeket kb. 8 perc beállítani).
  • És sorolhatnám (a közösségimédiás mániára már ki sem térek :)).

Kiknek való a Keresőoptimalizálás tudásanyag?

  • Neked, ha sok látogatót akarsz a weboldaladra a keresőből.
  • Neked való akkor is, ha kezdő vagy, de akkor is, ha az elmúlt években már foglalkoztál SEO-val. Rengeteg új infó van az anyagban, és persze a már megszokott vidiritás rendszerszemlélet is. (Ezért is kezdjük a korábbi évekből az áttekintést.)
  • Neked való, ha szeretnél keresőoptimalizálással szolgáltatás szinten foglalkozni. Nem adok bizonyítványt, de tudást igen.
  • Neked való abban az esetben is, ha biztosra akarsz menni az online térben, és nem szeretnéd, ha bármelyik feltörekvő konkurens egyszer csak elhalászná az összes ügyfeledet, csak mert jobban szereti az újoncokat a Google…

Ha AKARSZ látogatókat az oldalara holnap is, jövő héten is, meg jövőre is, akkor kell neked ez az anyag.

Ha nem akarsz, mert elhiszed másoknak, hogy minden tökéletes úgy, ahogy van, akkor ne rendeld meg!

De ha mindig jobbra, többre és magasabbra törekedsz, akkor a SEO anyag kell neked. Ez ennyire egyszerű. (És ez a legnehezebb lépés a keresőoptimalizálásban, szóval ha megrendeled, akkor már az első mérföldkövet ki is pipálhatod!)

Ez az anyag most utoljára rendelhető. Végső rendelési határidő: 2019. június 27-e, csütörtök éjfél.

(Utána nem kerül kereskedelmi forgalomba.)

Akciós ár: 27990,- forint

 

Rendeld meg most és kezdj végre új életet a neten!

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Keresőoptimalizálás” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük